Wanneer u in de gemeente Kapelle woont, ontvangt u rond het derde levensjaars van uw kind van de gemeente een ‘Formulier ten behoeve van voorinschrijving basisonderwijs gemeente Kapelle’.

Aanmelden nieuwe leerling

Als uw keuze op onze school is gevallen, kunt u genoemd formulier ingevuld aan ons toesturen of afgeven. Hierna nemen wij contact met u op voor het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Ook wanneer u voorafgaand aan de voorinschrijving wilt kennismaken met onze school, bent u van harte welkom. U kunt dan telefonisch (0113-342494) of per e-mail (g.vandeweerd@stolbergschool.nl) contact met ons opnemen.

Geen kennismaking nodig?

Zitten er reeds een (of meerdere) kind(eren) van u op onze school, dan is er vanzelfsprekend geen kennismaking nodig en ontvangt u na ontvangst van uw voorinschrijving direct onze formulieren voor de definitieve aanmelding van uw kind. Het is fijn als u het formulier, zodra u het van de gemeente ontvangt, zo spoedig mogelijk bij ons inlevert.